.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تذکر دوباره مجلس به 20:30

نحوه انعکاس اخبار خانه ملت در رسانه ملی بار دیگر اعتراض نمایندگان را برانگیخت.


به گزارش خبرآنلاین، مصطفی کواکبیان برای چندمین بار پیاپی به بخش خبری ۲۰:۳۰ انتقاد کرد و گف: شب گذشته ۲۰:۳۰ خبر جدیدی از مجلس پخش کرد که جای تعجب داشت. همانطور که همه نمایندگان می دانند، نصب دستگاه​های جدید رای گیری برای سهولت در اخذ رای نماینگان است اما صداوسیما به گونه​ای آن را نشان می​دهد که گویی تقلب​هایی شده است!

شهاب​الدین صدر که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه ظهر امروز را بر عهده داشت، در پاسخ به کواکبیان گفت: صداوسیما باید در انعکاس مطاب جلسات علنی مجلس، دقت لازم را بکند و به بازتاب مطالبش در افکار عمومی دقت نماید.

نایب رئیس مجلس تاکید کرد که موضوع تقلب در رای گیری، اصلا در مجلس وجود ندارد.

گفتنی است تذکر دیگر کواکبیان از این قرار بود: برخی روزنامه​ها، مباحثی را مطرح می​کنند که با مبانی دینی جور در نمی​آید و مثلا می​گویند اگر فلان کشور نبود، اصلا اسلام بوجود نمی​آمد! من این را سربسته گفتم تا به این روزنامه​ها تذکر داده شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عبداللهی 29 تير 1390
مگه خداونددرقرآن نمی فرمایند:(قریب به این مضمون)اگرشماازخداوند اطاعت نمی کنیدخداوندقومی رابرمی انگیزدکه خداآنهاراوآنهاخدارادوست دارند ومردانی قوی وبااراده هستند.خوب خداکه برای حفظ دینش ازآسمون ملائکه رونمی فرسته ازهمین مردم استفاده می کنه این مردم شایددرزمانی برگزیده باشند مثل قوم بنی اسرائیل وزمانی که ازامتحان مردودشدندخداوند قومی دیگرمثل عجم رابرانگیخت که حافظ دینش باشد.جای تعجب نداره ازاینکه نام ملت وقومی رابعنوان مصداق ذکرکنیم مگرپیامبراکرم درموردترجمه این آیه مذکوردست روی شانه سلمان فارسی نگذاشت ونفرمودندمنظورآیه همان مردم سرزمین این مرد(سلمان فارسی) هستند؟!!!ودرحدیثی دیگر آمده که خداوند ازبین اقوام قریش راوازبین عجم(غیرعرب)ایرانیان رابرگزید.والله یعلم حیث یجعل رسالته.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.